چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ |۲۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 28, 2024
صنعت چاپ استان بوشهر

حوزه/ همزمان با سالروز ملّی صنعت چاپ، آیین تجلیل از مدیران برگزیده صنعت چاپ استان بوشهر و رونمایی از کتاب روابط عمومی اثر بخش برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، وحید حیدری معاون فرهنگی و امور رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر شامگاه سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: اختراع و کشف صنعت چاپ یکی از مهم‌ترین و اثربخش‌ترین پیشرفت های دوره زندگی انسان از نخست تا به اکنون بوده است.

وی افزود: اختراع کاغذ از قرن دوم میلادی توسط مخترعین چینی آغاز شد و دنیا را همزمان وارد مسیر جدیدی نمود که امروزه شاهد اهمیّت وجود کاغذ و چاپ در دنیا هستیم.

حیدری ادامه داد: گرامی‌داشت هرساله ی سالروز ملّی صنعت چاپ بیانگر و یادآور پیشرفتی است که امروزه شاهد و ناظر آن هستیم که اگر چاپ نبود،دنیا هم در جایگاه کنونی قرار نداشت.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: پیدایش چاپ در ایران به دوران هخامنشیان برمی‌گردد و برای نخستین بار در دوران صفویان نخستین چاپخانه با هدف چاپ دعاهای متعدد توسط ادیان مختلف ساخته شد.

حیدری در خصوص رونمایی کتاب در این آیین، گفت: کتاب روابط عمومی اثربخش، نوشته عباس قلی پور در ده فصل با همکاری انتشارات پیکانو چاپ و منتشر شده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در خصوص موضوع هدف این کتاب عنوان کرد: روابط عمومی اثربخش با رویکرد مدیریتی و بر مبنای تعامل و تفاهم دو سویه همسنگ، منافع سازمان و مخاطبان را توأمان تضمین می نماید.

گفتنی است، مراسم رونمایی از این کتاب روز شنبه دهم شهریور ماه ساعت ۱۰:۳۰ همزمان با آئین بزرگ‌داشت صنعت چاپ در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha